Analýza známosti značky šampónů prodávaných v lékárnách – Markéta Nezhybová
Markéta Nezhybová
Bakalářská práce
Analýza známosti značky šampónů prodávaných v lékárnách
Brand Awareness Analysis of the Medicated Shampoo
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjištění úrovně poskytovaných služeb zákazníkům, kteří nakupují v lékárně. V práci je popsán trh kosmetických výrobků, mezi které se řadí mimo jiné i šampony. Práce je zaměřena na konkrétní výrobek, šampon Capillan. Byl proveden výzkum metodou experimentu na prodejci, tzv. metodou Mystery Shopping. Tato metoda experimentu byla provedena celkem ve 12 lékárnách ve 2 městech …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is the examination of the level of the services being available to the customers who buy products at apothecary shops. The work describes the market with cosmetics, including shampoos. Furthermore, it focuses exclusively on the shampoo Capillan. The research was conducted by the method of experiment on a seller, called the Mystery Shopping method, in 12 apothecary shops …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Hana Svobodová
- Oponent: Miroslav Merenda
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Economic analysis of re-branding of the GE Money Bank to MONETA Money Bank
Adenike Gbadeboriová -
Analýza známosti značky oděvního družstva
Kristýna Havlová -
Analýza image a známosti průmyslové společnosti
Denisa Knotová -
Analýza známosti značky společnosti na trhu čerstvých ovocných a zeleninových šťáv
Lucie Kozoňová -
Analýza známosti značky potravinářské společnosti
Magda Tomeczek -
Analýza známosti značky na trhu trvanlivých tyčinek
Petra Řehulková -
Analýza známosti hradu
Petra Hambálková -
Analýza známosti značky na trhu paštik
Veronika Možnarová