Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON – Ing. Monika PEZLAROVÁ, DiS.
Ing. Monika PEZLAROVÁ, DiS.
Diplomová práce
Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON
The Project of the communication mix for a new categories of customers presented in the PROTON leaflet
Anotace:
Tématem diplomové práce je Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON. Cílem práce je vytvořit nové kategorie prodejen A, B, C, D zařazených do letáku PROTON a navrhnout komunikační mix pro tyto skupiny. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky na téma komunikační mix a segmentace trhu. Část …víceAbstract:
The topic of my master thesis is The Project of the communication mix for a new categories of customers presented in the PROTON leaflet. The main purpose of this work is generated new customer categories for PROTON and purpose communication mix for these categories. The thesis consists of two parts {--} theoretical and practical. The theoretical part inclu-des the theoretical knowledge of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6134
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEZLAROVÁ, Monika. Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 05. 2017
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Michal Gerčák -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jiří Viktora -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Komunikační mix podpory Twirlingu
Monika Šubínová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová