Kristýna Vodová
Bakalářská práce
Kupní chování spotřebitele
Consumer behaviour
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá kupním chováním spotřebitele v obchodních řetězcích. Cílem práce je posoudit prostřednictvím dotazníkového šetření nejčetněji preferované důvody k výběru nákupního místa a určit zásadní působící faktory, jimiž je spotřebitel ovlivněn při nákupu produktu. V souvislosti prodejních strategií zjistit vědomě působící faktory na smysly spotřebitele. Teoretická část popisuje podstatu …víceAbstract:
The Bachelor's thesis deals with the purchase consumer behaviour in the retail chains. The aim is to assess through a questionnaire survey most frequent reasons for selecting the preferred shopping place, and to identify the key factors which is influenced by the consumer when purchasing the product. Consciously identify influential factors on consumer senses in the context of sales strategies. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
- Oponent: Pavel Pánek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím
Název
Vložil
Vloženo
Práva