Jakub Helešic

Bakalářská práce

Vliv Black Friday na českého zákazníka

Influence of Black Friday on Czech Customer
Anotace:
Dvěma ústředními prvky této práce jsou komerční svátek Black Friday a spotřebitelé spada-jící do generace Z. Cílem práce je zasadit zmíněné prvky do českého prostředí a následně zjistit, jaký je mezi nimi vztah. Teoretická část představuje marketingovou akci Black Friday a ceny se zaměřením na cenová zvýhodnění, která jsou pomyslnou páteří celé akce V praktické části je za pomocí již existujících výzkumů …více
Abstract:
The two central elements of this work are the commercial holiday Black Friday and the consumers belonging to the generation Z. The aim of the thesis is to put the mentioned elements into the Czech environment and then to find out what the relationship is between them. The theoretical part presents Black Friday and prices focusing on price advantages. In the practical part there will be a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Helešic, Jakub. Vliv Black Friday na českého zákazníka. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma