Zařazení dramatických technik do hodiny anglického jazyka – Bc. Vojtěch Blažek
Bc. Vojtěch Blažek
Bakalářská práce
Zařazení dramatických technik do hodiny anglického jazyka
Incorporating Drama Techniques in EFL Classes
Abstract:
Úkolem této práce je na základě odborné literatury teoreticky vysvětlit, zda zapojením dramatických technik lze obhoatit výuku v hodinách anglického jazyka, a zároveň popsat, jaké možné výhody tyto techniky mohou přinést. Základem je popsat dramatickou výchovu jako školní předmět, její hlavní principy, techniky a důvody proč by měly být použity v edukačním procesu. Následně jsou vyjmenované určité …víceAbstract:
The aim of the thesis is to theoretically attest whether incorporation of drama techniques can enhance educating process during English classes and also describe possible benefits that can occur. The base of this thesis is to describe Drama Education as a school subject, its main principles, techniques and reasons why they should be used in educating process. Consequently particular techniques with …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
- Vedoucí: Mgr. Lucie Příšovská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Blažek, Vojtěch. Zařazení dramatických technik do hodiny anglického jazyka. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Geografie / geografie - anglický jazyk (Bc.)
Práce na příbuzné téma
-
vybrané techniky dramatické výchovy jako nástroj reflexe divadelního díla
Hana Kábrtová -
Dramatické techniky ve výuce anglického jazyka
Eliška Krčálová -
Využití výtvarných a dramatických technik pro rozvoj komunikace na ZŠ logopedické
Kristýna PALEČKOVÁ -
Dramatická výchova v kurikulu základní školy a
Vítězslav Storzer -
Metody a techniky dramatické výchovy ve vybraných předmětech primárního vzdělávání
Krystyna VYBRANĚCOVÁ -
Učitel v roli - průzkum techniky dramatické výchovy v mateřské škole
Veronika JUKLOVÁ -
Dramatické techniky ve výuce francouzského jazyka na základní škole
Alena Brabencová -
Využití technik dramatické výchovy u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na I. stupni ZŠ.
Marcela BOHÁČKOVÁ