Bc. Martina VINCENCOVÁ

Diplomová práce

Možnosti využití marketingových komunikací v rámci podpory studentské mobility na UTB

Posibilities of Marketing Communication in Promoting Student Mobility at TBU
Anotace:
Diplomová práce pojednává o marketingu Mezinárodního oddělení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část práce obsahuje teoretická východiska zejména z oblastí marketingu školy a marketingu služeb. V praktické části je provedena Porterova analýza konkurenčního prostředí a výzkum na téma povědomí studentů o výjezdech do zahraničí. V projektové části práce je navržena informační brožura pro studenty …více
Abstract:
The following master thesis is focused on International department of Tomas Baťa University in Zlín. Theoretical part contains chapters from school marketing and marketing of services. Thereis Porter competitionanalysis and the surfy of awareness about possibilities to study abroad at TBU in practical part. Thefinal part includesthe draft of possible information brochure for students going abroad.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VINCENCOVÁ, Martina. Možnosti využití marketingových komunikací v rámci podpory studentské mobility na UTB. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace