Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015 – Bc. Barbora Skopalová
Bc. Barbora Skopalová
Diplomová práce
Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015
The Marketing Plan of the Company Stalmach sport for Year 2015
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu firmy Stalmach sport pro rok 2015. Diplomová práce je rozdělena na tři části. Teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše v oblasti marketingového plánování a marketingového mixu. V praktické části je představena firma Stalmach sport, je zanalyzováno využití marketingového mixu firmou …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to create a marketing plan for the company Stalmach sport for year 2015. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project. The theoretical part is handled by a literature review of marketing planning and marketing mix. In the practical part is introduced the firm Stalmach sport. Is aanalyzed the use of marketing mix by the firm and performed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skopalová, Barbora. Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec