Bc. Barbora Skopalová

Diplomová práce

Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015

The Marketing Plan of the Company Stalmach sport for Year 2015
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu firmy Stalmach sport pro rok 2015. Diplomová práce je rozdělena na tři části. Teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše v oblasti marketingového plánování a marketingového mixu. V praktické části je představena firma Stalmach sport, je zanalyzováno využití marketingového mixu firmou …více
Abstract:
The main objective of this thesis is to create a marketing plan for the company Stalmach sport for year 2015. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project. The theoretical part is handled by a literature review of marketing planning and marketing mix. In the practical part is introduced the firm Stalmach sport. Is aanalyzed the use of marketing mix by the firm and performed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Skopalová, Barbora. Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe