Prezentace systému předložek v učebnicích češtiny pro cizince – Tereza GOCNÍKOVÁ
Tereza GOCNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Prezentace systému předložek v učebnicích češtiny pro cizince
Presentation of the system of prepositions in Czech textbooks for foreigners
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje vybrané učebnice češtiny pro cizince z hlediska jejich přístupu k prezentaci předložek. Cílem práce je zjistit, zda v souvislosti se stoupající referenční úrovní učebnic dochází ke změnám v pojetí prezentace předložek. Pozornost je věnována tomu, zda soubor prezentovaných předložek odpovídá referenční úrovni učebnic, dále jaké přístupy ke klasifikaci předložek jsou v učebnicích …víceAbstract:
The bachelor thesis analyzes chosen Czech textbooks for foreigners in regards to their approach to presenting prepositions. Aim of this thesis is to determine, if there are any changes in the approach to presenting prepositions according to the rising reference level, next which approach to the classification of prepositions is used in the textbooks and how the prepositions are practiced.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Darina Hradilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GOCNÍKOVÁ, Tereza. Prezentace systému předložek v učebnicích češtiny pro cizince. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích
Práce na příbuzné téma
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva