UŽÍVÁNÍ UČEBNIC V ČINNOSTECH ŽÁKŮ NA 2. STUPNI ZÁKLADNÍCH ŠKOL – Mgr. Iva ČERVENKOVÁ
Mgr. Iva ČERVENKOVÁ
Disertační práce
UŽÍVÁNÍ UČEBNIC V ČINNOSTECH ŽÁKŮ NA 2. STUPNI ZÁKLADNÍCH ŠKOL
THE TEXTBOOK USE IN STUDENT´S ACTIVITIES IN LOWER SECONDARY SCHOOLS
Anotace:
Problematika užívání učebnic není v popředí zájmu českého ani zahraničního pedagogického výzkumu. Existující studie se často zabývají popisem textových komponentů anebo reflektují význam učebnice pro učitele. Většina těchto výzkumů se zaměřuje na učebnici jako na produkt a na její obsahovou analýzu. Málo z nich se však věnuje procesům, které jsou pro užívání učebnic typické. Disertační práce se zabývá …víceAbstract:
Problems of textbook use do not belong to the preferred ones either in Czech or foreign pedagogic research. Existing studies mostly concern with description of the text components or reflect the importance of textbooks for teachers. Almost all studies focus on the textbook as the product and its content analysis. Few of them investigate the procedural aspects. This work focuses on the textbook use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011
Zveřejnit od: 7. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2011
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERVENKOVÁ, Iva. UŽÍVÁNÍ UČEBNIC V ČINNOSTECH ŽÁKŮ NA 2. STUPNI ZÁKLADNÍCH ŠKOL. Olomouc, 2011. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komparativní analýza stresu spojeného s činnostmi a "indexem péče" na příkladu městské a venkovské populace ze stejného historického období
Lucia Krnáčová -
Pohled na výuku založenou na spolupráci mezi studenty v terciárním stupni vzdělávání
Iveta Bedřechová -
Učebnice a jiné textové zdroje v předmětu ,,Pedagogika" na středních školách a vyšších odborných školách.
Zuzana KORMANČÍKOVÁ -
Užívání učebnic ve výuce matematiky na středních školách
Hana KAPRÁLOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva