Bc. Blanka KADLČKOVÁ

Diplomová práce

Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G.

Project of Strategic Development company Kordarna, a.s. by Product Inovation Armatex G
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zpracování projektu strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. Velká nad Veličkou prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G. V teoretické části práce budou zhodnoceny literární prameny zaměřené na inovace, inovační organizaci, inovační proces, budou vysvětleny otázky řízení technických inovací a definován inovační projekt a jeho řízení. V analytické části bude …více
Abstract:
The main target of this diploma work is to execute the project of strategic development in company Kordarna, a.s.. by means of product innovation of Armatex G. In the theoretical part are evaluate the literary sources which are intent on the innovations, innovated organization, the process of innovation, the questions are explain and define the project of innovation and its proceeding. In he analytic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Identifikátor: 1851

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2005
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Hrazdilová Bočková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KADLČKOVÁ, Blanka. Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing