Komunikační plán společnosti XY, spol. s r. o. – Eva Koláříková
Eva Koláříková
Bakalářská práce
Komunikační plán společnosti XY, spol. s r. o.
Communication Plan of Company XY, s. r. o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zpracování komunikačního plánu pro firmu XY, spol. s r. o. Teoretická část obsahuje pojmy týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu či komunikačního plánu. Teoretická část poslouží jako podklad pro zpracování části praktické. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti, dále popisuje současnou situaci ve firmě, její postavení na trhu a používané komunikační …víceAbstract:
The main object of this Bachelor thesis is to create communication plan for the Company XY, Ltd. Theoretical part contains concepts about marketing communication, communication mix and communication plan. Theoretical part will serve as a support for creation Practical part. Practical part deals with characteristic of the company, describes current company´s situation, position on the market and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koláříková, Eva. Komunikační plán společnosti XY, spol. s r. o.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ -
Komunikační plán knižního vydavatelství
David Šohaj -
Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině
Aneta Urbanová -
Komunikační plán vybrané neziskové organizace
Tereza Tomsová -
Komunikační plán pro vybraný e-shop
Hana Šťastná -
Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích
Kateřina Večerková -
Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul
Petra Myslikovjanová