Role školního speciálního pedagoga na vybraných ZŠ v Plzeňském kraji – Monika NOCAROVÁ
Monika NOCAROVÁ
Diplomová práce
Role školního speciálního pedagoga na vybraných ZŠ v Plzeňském kraji
The role of school special pedagogue at selected primary and upper primary schools in the Pilsen region
Anotace:
Diplomová práce se týká práce školního speciálního pedagoga na vybraných základních školách Plzeňského kraje a jeho fungování ve prospěch žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části je popsáno vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a podpůrná opatření pro tyto žák. Další kapitoly se věnují školnímu poradenskému systému a především roli školního speciálního pedagoga …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the work of special school pedagogues at selected primary schools in the Pilsen Region and their functioning in favour of pupils with special educational needs.The theoretical part describes the education of pupils with special educational needs and support measures for these pupils. Other chapters deal with the school counseling system and, above all, with the role of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Josef Slowík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOCAROVÁ, Monika. Role školního speciálního pedagoga na vybraných ZŠ v Plzeňském kraji. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková