Funkce asistenta pedagoga u žáků s ADHD – Bc. Veronika BUCHTOVÁ
Bc. Veronika BUCHTOVÁ
Diplomová práce
Funkce asistenta pedagoga u žáků s ADHD
Function of teaching assistant with integrated pupil with ADHD
Anotace:
Diplomová práce pojednává o aspektech funkce asistenta pedagoga u integrovaného žáka se syndromem ADHD v běžné základní škole. Jedná se o práci, jejímž cílem bylo zjistit, jakou roli hraje přítomnost asistenta pedagoga při vzdělávání žáka s ADHD na běžné základní škole a jaká pozitiva či negativa doprovázejí práci asistenta pedagoga u žáka s ADHD.Abstract:
This thesis deals with problematics related to the function of the teaching assistant while helping a student with ADHD integrated to a common primary school. The aim of this work is to discover the role of the teaching assistant's presence during the education process of the student with ADHD at a common primary school and find positives or negatives accompanying the work of the teaching assistant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUCHTOVÁ, Veronika. Funkce asistenta pedagoga u žáků s ADHD. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Syndrom vyhoření u asistentů pedagoga v mateřských školách speciálních v regionu Praha
Barbora Siqueira -
Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů a asistentů pedagoga
Renáta KRATOCHVÍLOVÁ -
Syndrom vyhoření asistenta pedagoga při práci s dětmi s poruchami chování
Karolína Fejtková -
Asistent pedagoga u žáka s Aspergerovým syndromem ve vyučovacím procesu
Nikola FUSOVÁ -
Syndrom vyhoření u asistentů pedagoga na Krnovsku
Hana TABACHOVÁ -
Syndrom vyhoření v profesi asistenta pedagoga
Eva Hubíková -
Syndrom vyhoření u asistentů pedagoga a vychovatelů v Olomouckém kraji
Barbora ZEDNÍČKOVÁ -
Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů a asistentů pedagoga ve Středočeském kraji
Veronika Šimánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva