Prestiž povolání očima vysokoškolských studentů – Lenka ZAGOLOVÁ
Lenka ZAGOLOVÁ
Bakalářská práce
Prestiž povolání očima vysokoškolských studentů
The perspective of college students on the occupational prestige
Anotace:
Práce se zabývá tématem prestiž povolání. Teoretická část textu se věnuje definici prestiže a příbuzným pojmům, jako např. sociální status, moc či autorita. Dále se práce věnuje výzkumům, které byly v této oblasti již realizovány. Praktická část v sobě zahrnuje kvantitativní výzkum, který byl uskutečněn na VŠ studentech. Byla zjišťována kritéria, která studenti zohledňují při hodnocení prestiže jednotlivých …víceAbstract:
The work deals with the prestige of occupations. The theoretical part of the text is devoted to the definition of prestige and relative concepts, such as social status, power or authority. It focuses researches, which have been in this field carried out. The practical part includes quantitative research that was conducted on university students. It was determined criteria that students take account …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Helena Kubátová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAGOLOVÁ, Lenka. Prestiž povolání očima vysokoškolských studentů. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Prestiž povolání z pohledu profesní skupiny učitelů ZŠ
Alena GARGULÁKOVÁ -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš
Název
Vložil
Vloženo
Práva