Fachterminologie in Werbungen für Nahrungsmittel im deutsch-tschechischen Vergleich – Natálie SIKOROVÁ
Natálie SIKOROVÁ
Bakalářská práce
Fachterminologie in Werbungen für Nahrungsmittel im deutsch-tschechischen Vergleich
Specialized Terminology in Food-Related Advertising Texts: a German-Czech Comparison
Abstract:
This bachelor thesis deals with specialized terminology used in food advertising. The thesis is focused on the analysis of given advertising texts comparing Czech and German environment. The theoretical part consists of definition of key terms from terminology and advertisement. These terms are being applied in the practical part of the thesis, in which the most common technical terms are being analysed …víceAbstract:
Diese Bachelorarbeit untersucht die Fachterminologie in Werbungen für Nahrungsmittel. Sie befasst sich mit Analyse der Werbetexte im deutsch-tschechischen Vergleich. In dem theoretischen Teil werden die Schlüsselausdrücke im Bereich Terminologie und Werbung definiert. Die jeweiligen Ausdrücke werden in dem empirischen Teil der Arbeit angewendet, in dem die am häufigsten erscheinenden Termini analysiert …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2015
Zveřejnit od: 12. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Cieślarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIKOROVÁ, Natálie. Fachterminologie in Werbungen für Nahrungsmittel im deutsch-tschechischen Vergleich. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání