Natálie SIKOROVÁ

Bakalářská práce

Fachterminologie in Werbungen für Nahrungsmittel im deutsch-tschechischen Vergleich

Specialized Terminology in Food-Related Advertising Texts: a German-Czech Comparison
Abstract:
This bachelor thesis deals with specialized terminology used in food advertising. The thesis is focused on the analysis of given advertising texts comparing Czech and German environment. The theoretical part consists of definition of key terms from terminology and advertisement. These terms are being applied in the practical part of the thesis, in which the most common technical terms are being analysed …více
Abstract:
Diese Bachelorarbeit untersucht die Fachterminologie in Werbungen für Nahrungsmittel. Sie befasst sich mit Analyse der Werbetexte im deutsch-tschechischen Vergleich. In dem theoretischen Teil werden die Schlüsselausdrücke im Bereich Terminologie und Werbung definiert. Die jeweiligen Ausdrücke werden in dem empirischen Teil der Arbeit angewendet, in dem die am häufigsten erscheinenden Termini analysiert …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2015
Zveřejnit od: 12. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eva Cieślarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SIKOROVÁ, Natálie. Fachterminologie in Werbungen für Nahrungsmittel im deutsch-tschechischen Vergleich. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.6.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání