Vplyv mediálnej prezentácie oblasti na jej návštevnosť - lyžiarske stredisko Jasná - Nízke Tatry – Veronika Lazoňová
Veronika Lazoňová
Bakalářská práce
Vplyv mediálnej prezentácie oblasti na jej návštevnosť - lyžiarske stredisko Jasná - Nízke Tatry
Anotace:
Cielom je zistit, či sa zvyšila návštevnost daneho strediska, v spojitosti s reklamami v TV, tlaci a pod. , ktore su priamo spojene s rozsiahlou obnovou a investiciami v danom stredisku.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.