Využití CLILu jako motivačního faktoru v hodinách matematiky na 1. stupni ZŠ – Klára VRBICKÁ
Klára VRBICKÁ
Diplomová práce
Využití CLILu jako motivačního faktoru v hodinách matematiky na 1. stupni ZŠ
Use of CLIL as Motivation Factor in Primary Mathematics Class
Anotace:
V mé diplomové práci se zabývám problematikou týkající se metody CLIL, která se řadí mezi novodobé trendy ve vzdělávání. Jedná se o propojení nejazykového předmětu s jazykovým, v mém případě o propojení matematiky s anglickým jazykem. V teoretické části se snažím přiblížit základní informace o této metodě. Popisuji její historii, výhody a rizika, cíle, kompetence, aspekty a principy CLILu. V empirické …víceAbstract:
This diploma thesis investigates the Content and Language Integrated Learning. The CLIL is one of the modern trends in education. It is a connection of a non-language subject with a language one, in this case it is the connection of mathematics with the English language. In the theoretical part, I will explain basic information about CLIL; its history, advantages and challenges, goals, competences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Ivona Cindlerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRBICKÁ, Klára. Využití CLILu jako motivačního faktoru v hodinách matematiky na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP se zaměřením na anglický jazyk v základní škole s rozšířenou výukou jazyků
Michal Mareš -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Názory učitelů na výuku cizích jazyků se zaměřením na anglický jazyk u žáků 1. stupně základních škol
Anita Čechová -
Svátky a tradice v anglicky mluvících zemích ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy.
Eva Demmerath -
Příprava, realizace a evaluace Školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání se zaměřením na vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace - Cizí jazyk - Anglický jazyk
Miroslav FILIP -
POSTOJE A NÁZORY ČESKÝCH TEENAGERŮ NA ANGLICKÝ JAZYK
Gabriela KLIMENDOVÁ -
Teorie pravděpodobnosti, statistika, pojistná matematika a matematické metody v ekonomii na Přírodovědecké fakultě UK a Vysoké škole speciálních nauk ČVUT v letech 1920-1952
Jindřiška Vaněčková -
Experimentální metoda v úlohách 2. stupně ZŠ
Veronika Čermáková