Návrh komunikační strategie Pekařství Verona – Anna Tkačivská
Anna Tkačivská
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie Pekařství Verona
Proposal of communication strategy Pekařství Verona
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zpracovat návrh komunikační strategie Pekařství Verona a navrhnout efektivní nástroje pro oslovení zákazníků, které by vedly ke zvýšení obratu a zisku firmy.Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vymezením základních pojmů z oblasti marketingové komunikace a objasňuje současné trendy. V praktické části je analyzována firma Pekařství Verona především z hlediska marketingových …víceAbstract:
The aim of the Bachelor thesis is to prepare a proposal of a Pekařství Verona‘s communication strategy and to design effective instruments for reaching customers, which would lead to an increase in turnover and profit of the company. The theoretical part deals with the definition of basic concepts of a marketing communication and explains current trends. In the practical part marketing activities are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
A Competitive Analysis of a Selected Company
Jakub Daněček
Název
Vložil
Vloženo
Práva