Literární tvorba Zdeňka Svěráka a její (didaktické) využití v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ – Veronika JAHODÁŘOVÁ
Veronika JAHODÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Literární tvorba Zdeňka Svěráka a její (didaktické) využití v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ
Literary work of Zdeněk Svěrák and its (didactic) use in literary education classes for the 2nd grade of primary school
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití literární tvorby Zdeňka Svěráka ve výuce literární výchovy na 2. stupni základní školy. Autor, známý nejen svou literární činností, ale také divadelními a filmovými aktivitami, tvoří díla, která propojují humor s vážnými tématy, jako jsou přátelství, rodina a morální hodnoty. Cílem práce je prozkoumat, jak může Svěrákovo dílo přispět k rozvoji čtenářské …víceAbstract:
Abstract This bachelor's thesis focuses on the use of Zdeněk Svěrák's literary works in the teaching of literary education at the second level of primary school. The author, known not only for his literary work but also for his theatre and film activities, creates works that combine humor with serious themes such as friendship, family and moral values. The aim of this paper is to explore how Svěrák …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Valenta, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAHODÁŘOVÁ, Veronika. \textit{Literární tvorba Zdeňka Svěráka a její (didaktické) využití v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/swtgmv/.
Jak správně citovat práci
JAHODÁŘOVÁ, Veronika. Literární tvorba Zdeňka Svěráka a její (didaktické) využití v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2025. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura pro vzdělávání / Český jazyk a literatura pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Obraz přírody v českých polistopadových literárních učebnicích a čítankách a jeho didaktický potenciál
Aneta LEBIODOVÁ -
Didaktický potenciál knihy Bylo nás pět ve výuce literatury na základní škole
Tereza HAMERNÍKOVÁ -
Vagantská poezie - literárněhistorická charakteristika a její didaktický potenciál
Tereza NEDAVAŠKOVÁ -
Jakub Arbes jako podnět pro didaktickou metodu tvůrčího psaní v literární výchově
Adam KRUPIČKA -
Jakub Arbes jako podnět pro didaktickou metodu tvůrčího psaní v literární výchově
Adam KRUPIČKA -
Kritické myšlení a jeho rozvíjení v hodinách Výchovy k občanství pro druhý stupeň základních škol.
Helena OPLETALOVÁ -
Využití metod kritického myšlení v rámci výuky mediální výchovy
Lukáš Tecl -
Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech v občanské výchově s využitím metod kritického myšlení
Iva HAVRÁNKOVÁ