David MACHALSKÝ

Bakalářská práce

Analýza hloubky marketingové a podnikové orientace podniků mikro a malé velikosti ve Valašském Meziříčí

Analysis of the depth of market and entrepreneurial orientation of micro and small enterprises in Valašské Meziříčí
Abstract:
The size of a firm highly affects its ability to conduct conventional marketing activities and therefore micro or small companies tend either not to engage in marketing at all or fail in doing so. Over the last three decades the research of marketing for small firms has shifted towards the area of entrepreneurship as well as it is argued that the interface between Marketing and Entrepreneurship, known …více
Abstract:
Velikost firmy má velký vliv na její schopnost provádět konvenčí marketing a proto velice často firmy mikro a malé velikosti činnost marketingu zanedbávají nebo ji provádí špatně. V poslední 30 letech se výzkum marketingu malých firem začal věnovat více podnikové stránce malých firem a začal brát v potaz podnikatele jako jednotlivce a jejich schopnosti a dovednosti. V anglicky psané literatuře jsou …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACHALSKÝ, David. Analýza hloubky marketingové a podnikové orientace podniků mikro a malé velikosti ve Valašském Meziříčí. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe