Veronika Chovancová

Bakalářská práce

Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka

New Trends in Marketing Communications and their Application in the Company Česká zbrojovka
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zefektivnění marketingové komunikace se zákazníky České zbrojovky. V teoretické části jsou vysvětlené literární díla a zdroje spojené s marketingovou komunikací a charakteristiky nových marketingových trendů. Praktická část je založena na představení firmy a zhodnocení komunikačního plánu, který zde byl uplatněn. Cílem práce bude vytvořit kombinaci komunikačních …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on streamlining marketing communications with customers of Česká zbrojovka. In the theoretical section explains the literary works and resources related to marketing communications, and characteristics of new marketing trends. The practical part is based on the performance of the company and the evaluation of the communication plan, which has been applied here. The aim …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Chovancová, Veronika. Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe