Bc. Olga NĚMCOVÁ

Bakalářská práce

Komunikační strategie Kliniky čínské medicíny

Communication Strategy of Traditional Chinese Medicine Clinic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace Kliniky tradiční čínské medicíny v Praze a návrhem možné propagační strategie. V teoretické části se autorka věnuje definici tradiční čínské medicíny, její historii a metodám léčby. Také zde popisuje teorii marketingové komunikace, problematiku segmentace trhu a jednotlivé části komunikačního mixu, s důrazem na public relations. Praktická část analyzuje …více
Abstract:
The main theme of this bachelor{\crq}s work is analysis of communication of Traditional Chinese Medicine Clinic in Prague and proposal of prospective promotion strategy. Theoretic part deals with the definition of traditional Chinese medicine, its history and healing methods. In this part, there is also described theory of marketing communication, market segmentation and all the components of communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2006
Identifikátor: 2636

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NĚMCOVÁ, Olga. Komunikační strategie Kliniky čínské medicíny. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2026

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace