Alexandra Recová
Bakalářská práce
Vnímání vizuálního smogu
Perception of a Visual Smog
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá působením vizuálního smogu ve městě Šumperk na vybranou cílovou skupinu. Skupina A jsou respondenti, kteří znají město Šumperk. Skupina B jsou ti, kteří město neznají. Teoretická část obsahuje definici pojmu vizuální smog, kde všude se s ním setkáváme a v jaké podobě ho můžeme najít. Dále objasní jeho spojitost s marketingovou komunikací a možnostmi, jak zamezit jeho …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the effect of visual smog in the city of Šumperk on a selected target group. Group A are respondents who know the city of Šumperk. Group B are those who do not know the city. The theoretical part contains a definition of the concept of visual smog, where we encounter it everywhere and in what form we can find it. Furthermore, it will clarify its connection with marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Recová, Alexandra. Vnímání vizuálního smogu. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Problematika vizuálního smogu ve veřejném prostoru
Aneta Oulehlová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová komunikace jako součást firemní kultury
Josef Horáček -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Ondřej Prostecký