Návrh marketingové strategie vybraného fitness centra – Richard Prinz
Richard Prinz
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie vybraného fitness centra
Marketing communication design of the selected fitness centre
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá identifikací marketingových nástrojů, které jsou specifické pro danou analyzovanou oblast sportovního trhu. Teoretická část práce je zaměřena na definování pojmů sportovního marketingu a následného popisu situační marketingové analýzy a komunikačního mixu. Analytická část práce využívá teoretických poznatků k analýze brněnského fitness centra. Výstupem práce je návrh na zefektivnění …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the identification of marketing tools that are specific to the analyzed area of the sports market. The theoretical part of the thesis is focused on defining the terms of sports marketing and subsequent description of situational marketing analysis and communication mix. The analytical part uses theoretical knowledge to analyze the Brno fitness center. The result of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní uplatňování nástrojů sportovního marketingu
Matěj Koubek -
Efektivní uplatňování nástrojů sportovního marketingu
Veronika Jedličková -
Efektivní uplatňování nástrojů sportovního marketingu u profesionálních fotbalových klubů
Eliška Gutwirthová -
Efektivní uplatňování nástrojů sportovního marketingu u profesionálních hokejových klubů
Petr Macholda -
Využití mediálního monitoringu a kvantitativní analýzy v oblasti sportovního marketingu
Daniel Hrbolka -
Využití fanouškovských tokenů jako nástroj marketingu sportovního klubu
Antonín Valášek -
Vliv marketingových nástrojů na efektivnost sportovního marketingu z hlediska komunikace klubu s veřejností
Tomáš Rys -
Využití obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb
Jiří Nečas