Richard Prinz

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie vybraného fitness centra

Marketing communication design of the selected fitness centre
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá identifikací marketingových nástrojů, které jsou specifické pro danou analyzovanou oblast sportovního trhu. Teoretická část práce je zaměřena na definování pojmů sportovního marketingu a následného popisu situační marketingové analýzy a komunikačního mixu. Analytická část práce využívá teoretických poznatků k analýze brněnského fitness centra. Výstupem práce je návrh na zefektivnění …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the identification of marketing tools that are specific to the analyzed area of the sports market. The theoretical part of the thesis is focused on defining the terms of sports marketing and subsequent description of situational marketing analysis and communication mix. The analytical part uses theoretical knowledge to analyze the Brno fitness center. The result of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.