Vliv reklamy na osobnost dospělého – Bc. Karel POGŠTEFL
Bc. Karel POGŠTEFL
Diplomová práce
Vliv reklamy na osobnost dospělého
Impact of advertising on adult personality
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se věnuje problematice reklamy a jejímu působení na osobnost dospělého jedince. V současné době, kdy si reklama nachází stále nové způsoby oslovování svých potencionálních zákazníků, kdy prodej výrobků je jedním z hlavních motorů fungování současné společnosti a kdy se její tlak zvyšuje až k tomu, že vede ke vzniku sociálně-patologický jevů je třeba vědět maximum o formách …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of advertising and its effects on adult personality. Currently, advertising still searches new ways of reaching potential customers, the sale of products is one of the main engines of the contemporary society, and the pressure of advertising increases which gives rise to socio-pathological phenomena. It is thus necessary to know as much as possible about the forms of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Zveřejnit od: 31. 3. 2009
Identifikátor:
1015969
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POGŠTEFL, Karel. Vliv reklamy na osobnost dospělého. Brno, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.