Bc. Karel POGŠTEFL

Diplomová práce

Vliv reklamy na osobnost dospělého

Impact of advertising on adult personality
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se věnuje problematice reklamy a jejímu působení na osobnost dospělého jedince. V současné době, kdy si reklama nachází stále nové způsoby oslovování svých potencionálních zákazníků, kdy prodej výrobků je jedním z hlavních motorů fungování současné společnosti a kdy se její tlak zvyšuje až k tomu, že vede ke vzniku sociálně-patologický jevů je třeba vědět maximum o formách …více
Abstract:
This thesis deals with the issue of advertising and its effects on adult personality. Currently, advertising still searches new ways of reaching potential customers, the sale of products is one of the main engines of the contemporary society, and the pressure of advertising increases which gives rise to socio-pathological phenomena. It is thus necessary to know as much as possible about the forms of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Zveřejnit od: 31. 3. 2009
Identifikátor: 1015969

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POGŠTEFL, Karel. Vliv reklamy na osobnost dospělého. Brno, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 31. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.