Fonémické uvědomování u žáků v 1. třídách ZŠ – Bc. Michaela FILGASOVÁ
Bc. Michaela FILGASOVÁ
Diplomová práce
Fonémické uvědomování u žáků v 1. třídách ZŠ
The phonemic awareness of the pupils from the first grade of elementary school
Anotace:
Diplomová práce se věnuje komunikačním dovednostem žáka v první třídě základní školy, se zaměřením na fonémické uvědomění. Teoretická část nastiňuje základní terminologii z oblasti fonetiky a fonologie, také objasňuje fonémické uvědomění. Část diplomové práce se zabývá orientační diagnostikou ve školním prostředí, diagnostikou fonémického uvědomění a charakteristice žáka první třídy. V praktické části …víceAbstract:
This thesis focuses on student communication skills in first grade of primary school, with a focus on phonemic awareness. The theoretical part outlines the basic terminology of the phonetics and phonology, it explains phonemic awareness. Part of the thesis deals with the diagnosis of orientation in the school environment, phonemic awareness and diagnostic characteristics of first grade pupils. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FILGASOVÁ, Michaela. Fonémické uvědomování u žáků v 1. třídách ZŠ. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Fonémické uvědomování u dětí předškolního věku
Irena SOBALOVÁ -
Vzdělávání pro udržitelnost a jeho rozvoj v českých knihovnách v souvislosti s celorepublikovou komunikační kampaní v letech 2021-2022
Barbora Procházková -
Základní dovednosti v pracovních činnostech na 1. stupni ZŠ
Jana Kronusová -
Řečové dovednosti žáků 1. ročníků ZŠ v kontextu čtenářské gramotnosti
Eliška FEIKOVÁ -
Připravenost dítěte k zahájení povinné školní docházky se zaměřením na vybrané řečové dovednosti
Nikol GOLLOVÁ -
Adaptace na školní prostředí a dovednosti žáků prvních tříd
Veronika Sobíšková -
Faktory ovlivňující verbální dovednosti žáků na prvním stupni ZŠ (případová studie)
Simona PETRIČOVÁ -
Znalosti a dovednosti žáků druhého stupně základní školy při poskytování první pomoci u život ohrožujících stavů
Radek Prouza