Petr Divišovský

Bakalářská práce

Textbooks Evaluation from the Perspective of Developing Pronunciation in Primary Learners

Evaluation of English Textbooks: Focus on Pronunciation
Abstract:
This bachelor thesis deals with the evaluation of three selected textbooks from the perspective of developing pronunciation. The theoretical part firstly introduces major phonological terms which are later used throughout the whole thesis. After that it introduces the target group, that is the primary learners with a theory of how to teach pronunciation which later serves for creating criteria for …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením tří vybraných učebnic z pohledu rozvoje výslovnosti. Teoretická část nejprve představuje hlavní fonologické pojmy, které jsou používány v celé práci. Poté představuje cílovou skupinu, tj. žáky nižšího stupně základních škol s teorií, jak učit výslovnost, což později slouží k vytvoření kritérií pro praktickou část. V té jsou učebnice analyzovány podle kritérií …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Divišovský, Petr. Textbooks Evaluation from the Perspective of Developing Pronunciation in Primary Learners. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická