Bc. Eva SUCHÁ

Bakalářská práce

Analýza a návrh struktury firemního tisku společnosti Meopta-optika s. r. o. jako marketingového komunikačního nástroje

The analysis and proposal for the structure of company publications at Meopta-optika Ltd as a marketing communication instrument
Anotace:
Tato práce se zabývá významem podnikového tisku jako jednoho z nástrojů vnitropodnikové komunikace. Úvodem tato studie rozpracovává pojmy marketing a marketingová komunikace. Jedním z nástrojů marketingové komunikace je i public relations. Veřejné mínění, image a firemní identita tvoří tři východiska, od nichž se podstata public relations odvíjí. Dále se teoretická část již podrobněji zabývá interní …více
Abstract:
This bachelor work is interested in the importance of company publications as one of the instruments of internal communication. In the first part this thesis works with the concepts of marketing and marketing communication. One of the instruments of marketing communications is also public relations. Public opinion, image and corporate identity create three bases for the foundation of public relations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Zveřejnit od: 12. 12. 2008
Identifikátor: 10394

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Lucie Zbořilová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SUCHÁ, Eva. Analýza a návrh struktury firemního tisku společnosti Meopta-optika s. r. o. jako marketingového komunikačního nástroje. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 12. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 12. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing