Bc. Bronislava KUNOVSKÁ

Bakalářská práce

Marketingové komunikace společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.

Marketing communication of the company Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací a corparate identity u společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o. Tato společnost poskytuje specifické sociální služby. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou služeb, corporate identity, marketingové komunikace s využitím komunikačních nástrojů. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu a analýzu corporate identity. Projekt …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the field of marketing communication and corporate identity of the company Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.. This company provides specific social services. The theoretical part deals with characterization of service corporate identity, and marketing communication utilizing communication tools. The practical part includes SWOT analysis as well as that of corporate identity …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2675

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUNOVSKÁ, Bronislava. Marketingové komunikace společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.