Marketingové komunikace společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o. – Bc. Bronislava KUNOVSKÁ
Bc. Bronislava KUNOVSKÁ
Bakalářská práce
Marketingové komunikace společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.
Marketing communication of the company Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací a corparate identity u společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o. Tato společnost poskytuje specifické sociální služby. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou služeb, corporate identity, marketingové komunikace s využitím komunikačních nástrojů. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu a analýzu corporate identity. Projekt …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the field of marketing communication and corporate identity of the company Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.. This company provides specific social services. The theoretical part deals with characterization of service corporate identity, and marketing communication utilizing communication tools. The practical part includes SWOT analysis as well as that of corporate identity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2675
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNOVSKÁ, Bronislava. \textit{Marketingové komunikace společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/t0s6ug/.
Jak správně citovat práci
KUNOVSKÁ, Bronislava. Marketingové komunikace společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh vybraných vnitropodnikových směrnic pro společnost Pohřebnictví Zlín, spol. s r.o.
Jaroslav VOZÁBAL -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová