Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. – Hana BRUNCLÍKOVÁ
Hana BRUNCLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.
Analysis of marketing events to promote sales of HP TRONIC Zlín, Ltd.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou akcí, s názvem "Domácí veletrh", na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Teoretická část obsahuje základní pojmy spojené s podnikáním B2B, podporou prodeje, veletrhy a event marketingem. V praktické části je provedena analýza historie pořádání konkrétní akce, popsána příprava organizování akce a zanalyzována její úspěšnost. Na základě výsledků …víceAbstract:
Thesis deals with the marketing of events, titled "Home Fair", to promote sales of HP TRONIC Zlín, Ltd. The theoretical part contains the basic concepts related to business B2B, sales promotion, trade fairs and event marketing. The practical part is to analyze the history of the organization of specific events, described the organization of training events and analyzed its success. Based on the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13552
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRUNCLÍKOVÁ, Hana. \textit{Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/t1747c/.
Jak správně citovat práci
BRUNCLÍKOVÁ, Hana. Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Komunikační mix společnosti LAW CZ, s.r.o.
David Vacl -
Marketingový mix vybrané společnosti
Nikol Kajsturová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix podniku
Jana Zmeškalová -
Komunikační mix v dané společnosti
Stanislav Coufal -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko