To respect and to be respected in TEFL – Lucie OVČÁČKOVÁ
Lucie OVČÁČKOVÁ
Bakalářská práce
To respect and to be respected in TEFL
To respect and to be respected in TEFL
Abstract:
The aim of this thesis is to summarise the principles of the respectful access in the education, suitable for usage in the teaching practice, focused mainly on English language classes. The result of this thesis will be a handbook for teachers which will help them choose such communication strategies that will be instrumental in cultivating students? personality and social competence by using the respectful …víceAbstract:
Cílem práce je shrnout zásady respektujícího přístupu ve výchově pro použití v učitelské praxi, především v hodinách angličtiny. Výsledkem bude příručka pro učitele, která jim pomůže vybrat takové komunikační strategie, které budou u žáků rozvíjet jejich osobnost a sociální kompetence repsektujícím způsobem a umožní učiteli získat přirozenou autoritu.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2012
Zveřejnit od: 5. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OVČÁČKOVÁ, Lucie. To respect and to be respected in TEFL. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 6. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura - Španělský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Moderní komunikační prostředky v rukou žáků 1. stupně základní školy
Lenka Mojžíšová -
Komunikační chyby řídicích pracovníků ve vybraném podniku
Lucie Krlínová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská