Influencer marketing na českom a slovenskom trhu – Simona Malková
Simona Malková
Bakalářská práce
Influencer marketing na českom a slovenskom trhu
Influencer marketing na českém a slovenském trhu
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na influencer marketing na českém a slovenském trhu. Cílem práce je navrhnout doporučení pro firmy, které mají s tímto druhem marketingu malé, nebo vůbec žádné zkušenosti a neumějí správně přistupovat k influencerům. Cílem práce je i upozornit na případné rozdíly mezi influencer marketingem na Slovensku a v České republice. Subjekty výzkumu jsou influenceři, marketingové …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on influencer marketing in Czech Republic and Slovak Republic. The objective of the thesis is to propose recommendations for companies that have limited or no experience with this type of marketing and do not know, how to properly approach influencers. The objective of the thesis is also to draw attention to possible differences between influencer marketing in Slovakia …víceAbstract:
Táto bakalárska práca je zameraná na influencer marketing na českom a slovenskom trhu. Cieľom práce je navrhnúť odporúčania pre firmy, ktoré s týmto druhom marketingu majú malé alebo vôbec žiadne skúsenosti a nevedia správne pristupovať k influencerom. Cieľom práce je aj upozorniť na prípadne rozdiely medzi influencer marketingom na Slovensku a v Českej republike. Subjektami výskumu sú influenceri …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizácia online marketingovej komunikácie firmy
Klára Cholujová -
Online marketingová komunikácia pre podnikateľský subjekt Splav Hrona
Jakub Švantner -
Online marketingová komunikácia penziónu Harmonia
Silvia Machová -
Online marketingová komunikácia vybranej spoločnosti
Natália Hrehorová -
Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Sillova -
Projekt online marketingové komunikace ve firmě Dedoles s.r.o.
Jessica Šimkovičová -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
Diana Hološková