Anna JELENOVÁ

Bakalářská práce

Městský marketing v ČR.

City marketing in the Czech Republic.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit míru využití konceptu městského marketingu ve vybraných městech ČR a to v kontextu nejaktuálnějších teorie a relevantních trendů v aplikační praxi. Vybranými městy jsou Statutární město Opava a město Krnov. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické části je popsán koncept a typologie městského marketingu, spolu se základními komponenty komplexního …více
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to evaluate the use of city marketing in some cities in The Czech Republic in the context of relevant trends in the practice. The selected cities are The Statutory City of Opava and the town of Krnov. I have divided my thesis into two parts. In the first, theoretical part, I have described theoretical concept and typology of city marketing, together with its basic components …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Zveřejnit od: 15. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 5. 2013
  • Vedoucí: RNDr. Petr Rumpel, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JELENOVÁ, Anna. Městský marketing v ČR.. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta