Specifické poruchy učení z pohledu veřejnosti – Klára KLEIBLOVÁ
Klára KLEIBLOVÁ
Diplomová práce
Specifické poruchy učení z pohledu veřejnosti
Learning disabilities from public view
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou specifických poruch učení z pohledu veřejnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou v první kapitole vymezeny základní pojmy a definice specifických poruch učení. Dále se zabývám edukací žáků se specifickými poruchami učení a dospělými osobami s tímto postižením. Následuje praktická část, která se celá skládá z mnou provedeného …víceAbstract:
This thesis deals with specific learning disabilities from public view. The thesis consists of theoretical and practical parts. In the first chapter of the theoretical part are the basic concepts and definitions of specific learning disabilities. I also deal with education of pupils with specific learning disabilities and adults with this disability. Following practical part, which consists of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016
Zveřejnit od: 7. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLEIBLOVÁ, Klára. Specifické poruchy učení z pohledu veřejnosti. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Dospělí jedinci se specifickými poruchami učení
Petra Hrubanová -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci při výuce vybraných oborů učňovského školství s akcentem na výuku žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Kateřina ŠTURMOVÁ -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Péče o žáky se specifickými poruchami učení, chování a s poruchami pozornosti v družině na ZŠ praktické a speciální
Zdenka Herzánová -
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Patrik Grúner -
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na středním odborném učilišti
Štěpánka Špringerová -
Podpora začlenění žáka se specifickými poruchami učení do kolektivu třídy
Barbora Hofmanová -
Výuka ruského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Dana Pekařová