Bc. Zlata VODIČKOVÁ

Bakalářská práce

Marketing zdravotní pojišťovny v České republice

Marketing of the selected health insurance found in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce {\clq}"Marketing zdravotní pojišťovny v České republice" analyzuje problematiku marketingu ve zdravotní pojišťovně. V teoretické části vymezuje základní pojmy marketingového řízení a nástrojů marketingového mixu popisovaných v literatuře. Praktická část charakterizuje profil ZP MV ČR a systém péče o zdraví v ČR. Dále se věnuje popisu a analýze stávajícího marketingu ZP MV ČR, který …více
Abstract:
The bachelor work "Marketing of Health insurance company in the Czech Republic" analyzes the problematic of marketing in health insurance company. In the theoretical part defines the basic concepts of marketing control and tools of marketing mix described at the literature. Practical part characterize ZP MV ČR profil and system of health care at the Czech Republic. At the next point is dedicated description …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VODIČKOVÁ, Zlata. Marketing zdravotní pojišťovny v České republice. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická