Marketingová komunikace společnosti Family Market s.r.o. – Hendrika SVOBODOVÁ
Hendrika SVOBODOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Family Market s.r.o.
Marketing communication of Family Market s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingové kampaně firmy Family Market s.r.o., která proběhla v období jaro-léto 2022, zhodnotit ji a navrhnout doporučení pro příští kampaň. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy marketingový mix, pojem marketingová komunikace společně s druhy marketingové komunikace a reklamní kampaň. V praktické části je představena společnost Family Market …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to analyze the marketing campaign of the company Family Market s.r.o., which took place in the period spring-summer 2022, to evaluate it and propose recommendations for the next campaign. In the theoretical part of the thesis, the basic concepts of marketing mix, the concept of marketing communication together with the types of marketing communication and advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Prantl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Hendrika. Marketingová komunikace společnosti Family Market s.r.o.. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový mix ve finančních službách
Monika Horčíková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Projektová (analytická) studie "Evoluce"
Petr Horáček -
Mezikulturní marketing: kulturní porovnání (vybraného státu) a České republiky s implikací na základní marketingový mix
Johana Bursíková -
Propagační mix
Marek Jileček