Projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo – Bc. Pavla ZÁBOJNÍKOVÁ
Bc. Pavla ZÁBOJNÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo
Project of market segmentation and definition of the final customer of Family Davo
Anotace:
V práci se věnuji přiblížení a vysvětlení problematiky související s pojmy jako je trh, segmentace trhu, definice cílového zákazníka. Velký prostor je věnován popisu klíčových oblastí pro pochopení této rozsáhlé problematiky, teoretickým východiskům a analýze podmínek pro vytvoření úspěšného marketingového výzkumu; nejvýznamnějším příležitostem a rizikům, které uvedený výzkum přináší. V praktické části …víceAbstract:
In the thesis I tried to outline and explain the idea of market, market segmentation, definition of the final customer. A large space is further dedicated to the description of regions, theoretical base and analysis of circumstances according them you can create successful marketing research, the most significant opportunities and risks which come with research. In the practical part I elaborated analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor:
3784
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2006
- Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁBOJNÍKOVÁ, Pavla. \textit{Projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/t5dss4/.
Jak správně citovat práci
ZÁBOJNÍKOVÁ, Pavla. Projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Dilyara Asmatulayeva -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Kateřina Hamáková -
Segmentace trhu leteckých společností
Adam Čadek -
Segmentace trhu snídaňových cereálií
Kamil Krupka -
Segmentace trhu cestovního ruchu. (Segmentace české klientely z hlediska preferencí trávení letní dovolené)
Kateřina Staňková -
Segmentace trhu piva
Hugo Grimm -
Segmentace českých spotřebitelů podle vztahu ke stravování
Thuy Linh Nguyen -
Spotřebitelské chování návštěvníků Národního divadla Brno a jejich segmentace
Šárka Libánková