K otázce vyváženosti textů v učebnicích češtiny pro cizince – Bc. Miroslav SEDLÁČEK
Bc. Miroslav SEDLÁČEK
Diplomová práce
K otázce vyváženosti textů v učebnicích češtiny pro cizince
On the issue of balance of texts in the textbooks of Czech for foreigners
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o vyváženosti textů v učebnicích češtiny pro cizince. Vyvážeností rozumíme prostor věnovaný pojednání o určitých jevech. Zabývali jsme se těmito jevy: muži x ženy, mladí x staří, pracující x studující, město x venkov, Praha x ostatní česká města, Čechy x Morava. V teoretické části se práce zabývá pojmy vztahující se k tomuto tématu. V další části se práce věnuje statím …víceAbstract:
These diploma thesis deals with the text balance in textbooks for foreigners. The balance is understand as the space which is focused on specific phenomena. We have discussed these elements: men x women, young people x old people, working people x students, city x village, Prague x the other Czech cities, Bohemia x Moravia. In the theoretical background we argue terms related to this topic. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Milan Hrdlička, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLÁČEK, Miroslav. K otázce vyváženosti textů v učebnicích češtiny pro cizince. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJ-Ov
Práce na příbuzné téma
-
Analýza učebnic technologie pro střední školy zaměřené na strojírenství
Roman Stratil -
Analýza učiva pro oblast komunikační výchovy v učebnicích českého jazyka pro 1. stupeň základních škol
Monika Blechová -
Poměr v učebnicích matematiky pro 2. stupeň ZŠ: analýza učebnic z hlediska využitelnosti při diferencované výuce
Nikola Švárová -
Stolničení (technika obsluhy), tvorba materiálů pro 2. ročník pro SOU a SOŠ
Kristýna Herinková -
Analýza vybraných učebnic bulharštiny pro cizince
Jana Sainerová -
Analýza učebnic vlastivědy pro základní školy a školy pro žáky s lehkým mentálním postižením
Martina Tomášková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Obsahová analýza učebnic pro ZŠ vzhledem k výživě
Filip Martiník