Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína – Bc. Nikola HOFMANOVÁ
Bc. Nikola HOFMANOVÁ
Bakalářská práce
Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína
Marketing of the municipalities as factor of the regional development at the example of city Zlín
Anotace:
Jako téma mé bakalářské práce jsem si zvolila {\clqq}Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína``, tedy ve městě, ve kterém žiji a rovněž studuji. Cílem této práce je nastínit situaci v jedné z oblastí, kterou se marketing měst a obcí zabývá a to cestovní ruch. Analyzovat současný stav cestovního ruchu ve městě Zlín, provést rešerši týkající se cestovního ruchu města …víceAbstract:
As a theme of my Bachelors thesis I chose {\clqq}Marketing of city and communities as an element of regional developement for example, city of Zlin`` so in the town where I live and also study. The aim of this thesis is outline the situation in one of area which city marketing does. And it´s a tourist trade. I will analyse the present state of tourist trade in Zlin, make a retrieval relating to tourist …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Zveřejnit od: 23. 5. 2010
Identifikátor:
9020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOFMANOVÁ, Nikola. \textit{Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/t5s2tq/.
Jak správně citovat práci
HOFMANOVÁ, Nikola. Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 5. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová