Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků – Lucie JANEČKOVÁ
Lucie JANEČKOVÁ
Bakalářská práce
Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků
Creation of project "Liquidy presents" for purpose of enlargement of customer´s segment
Anotace:
Hlavní úlohou je vytvořit projekt, který rozšíří současnou nabídku firmy o tzv. "tekuté dárky", které zahrnují etikety na vína a ostatní lihoviny, skleničky s potiskem, dárkové tašky a předměty. Prvotními podklady ke zpracování této bakalářské práce jsou: SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a konkurence v oblasti "tekutých dárků". Na základě těchto analýz je navržen plán zavedení nového …víceAbstract:
The main task is to create a project which will widen the current company offer into so-called "Liquid presents", which include wine labels and other spirituous liqueurs, glasses with printing, gift bags and gift items. The primary bases for processing of this bachelor thesis are: SWOT analysis, Porter model of competitive forces and competition in area of the "Liquid presents". The plan of the product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13489
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANEČKOVÁ, Lucie. \textit{Vytvoření projektu ''Tekuté dárky'' za účelem rozšíření segmentu zákazníků}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/t5t4ge/.
Jak správně citovat práci
JANEČKOVÁ, Lucie. Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Václav HLAVÁČ -
Podnikatelský záměr - zavedení nového výrobku na trh
Adam Hajtmar -
Projekt zavedení nového výrobku do produktového portfolia vybrané společnosti
Katka Argalášová -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Martin BANGHO -
Podnikatelský záměr - zavedení nového výrobku na trh
Adam Hajtmar -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Lucie KARÁSKOVÁ -
Zavedení nového výrobku a uvedení na trh firmy LR Health and Beauty Systems
Zuzana Štádlerová