Lucie JANEČKOVÁ

Bakalářská práce

Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků

Creation of project "Liquidy presents" for purpose of enlargement of customer´s segment
Anotace:
Hlavní úlohou je vytvořit projekt, který rozšíří současnou nabídku firmy o tzv. "tekuté dárky", které zahrnují etikety na vína a ostatní lihoviny, skleničky s potiskem, dárkové tašky a předměty. Prvotními podklady ke zpracování této bakalářské práce jsou: SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a konkurence v oblasti "tekutých dárků". Na základě těchto analýz je navržen plán zavedení nového …více
Abstract:
The main task is to create a project which will widen the current company offer into so-called "Liquid presents", which include wine labels and other spirituous liqueurs, glasses with printing, gift bags and gift items. The primary bases for processing of this bachelor thesis are: SWOT analysis, Porter model of competitive forces and competition in area of the "Liquid presents". The plan of the product …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor: 13489

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JANEČKOVÁ, Lucie. Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing