Analýza nákupního prostředí v maloobchodních jednotkách společnosti Lidl – Ondřej Květoň
Ondřej Květoň
Bakalářská práce
Analýza nákupního prostředí v maloobchodních jednotkách společnosti Lidl
Analysis of a store environment in retail stores of Lidl company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nákupním prostředím a nákupní atmosférou v maloobchodních jednotkách společnosti Lidl. Cílem práce je analyzovat a porovnat dva odlišné koncepty prodejen dle kritérií stanovených v teoretické části. Teoretická část definuje základní pojmy týkající se maloobchodu, pojem nákupní prostředí a jeho faktory, nákupní atmosféra a merchandising. Výstupy z praktické části jsou založeny …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses mainly on the store environment and the store atmosphere in the retail stores of Lidl company. The main objective of this thesis is to analyse and compare two different store concepts. The analysis and comparison are done according to criteria which are set in the theoretical part. Theoretical part of the thesis defines fundamental terms related to the retail, store environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Pavel Smrž -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Malátová
Název
Vložil
Vloženo
Práva