Současné přístupy k cizojazyčné výuce v předškolním vzdělávání – Klaudie PIETROSZOVÁ
Klaudie PIETROSZOVÁ
Bakalářská práce
Současné přístupy k cizojazyčné výuce v předškolním vzdělávání
Current Approaches to Foreign Language Teaching in Preschool Education
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou současné přístupy k cizojazyčné výuce v předškolním vzdělávání. Vzhledem k současnému trendu učení se cizímu jazyku už v raném dětství, je dle mého názoru důležité, zvolit efektivní metody a přístupy k výuce cizího jazyka. Teoretická část práce vymezuje dítě předškolního věku, podává obraz o vývoji dítěte, jak z hlediska sociálního, tak i kognitivního a řečového. Uvádí …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the current approaches to foreign languages in preschool education. In view of the current trend of learning foreign languages already from early childhood it is in my opinion important to choose effective methods and approaches to foreign language education. The theoretical part focuses on a child of preschool age and also provides an image of the child's development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Ivona Cindlerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PIETROSZOVÁ, Klaudie. Současné přístupy k cizojazyčné výuce v předškolním vzdělávání. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Postavení hudební výchovy v přípravě učitelů mateřských škol v České republice
Terezie Čertková -
Výuka plavání v předškolním vzdělávání – osvojování si kompetencí ve vodním prostředí
Anežka Koláčková -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová -
Srovnání pedagogické práce učitele v posledním ročníku mateřské školy a v přípravné třídě základní školy
Petra ANTOŠOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Projektové vzdělávání v mateřské škole - analýza zkušeností s projektovým vzděláváním v mateřských školách v Plzeňském kraji
Lucie HOFERKOVÁ -
Výuka anglického jazyka v deseti mateřských školách v Ústí nad Labem
Adéla JELÍNKOVÁ -
Využití principů skautingu a integrované terénní výuky v předškolním vzdělávání
Veronika Nesrovnalová