Projekt zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině – Barbora Blažková
Barbora Blažková
Diplomová práce
Projekt zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině
The Project to Raise Awareness of Cafe Kafé in Cinema
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše z dostupné literatury zabývající se marketingovou komunikací. Poznatky následně sloužily jako teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace kavárny Kafé v kině prostřednictvím vybraných strategických …víceAbstract:
The Master´s thesis is focused on the increase of level of awareness of cafe "Kafé v Cine-ma". The aim of the theoretical part was the recherché of literature from available resources dealing with marketing communication. The finding then served as theoretical base for the practical part. The target of practical part was analysis of current state of marketing communication of cafe "Kafé in Cinema" …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Blažková, Barbora. Projekt zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s. r. o. - LKW Retail na území ČR
Adam TLUSŤÁK -
Marketing a propagace Bambiriády, akce neziskové organizace České rady dětí a mládeže
Pavlína PROCHÁZKOVÁ -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva