Filozoficko etický rozměr sociální pedagogiky jako životní pomoci – Josef Vystrčil
Josef Vystrčil
Bakalářská práce
Filozoficko etický rozměr sociální pedagogiky jako životní pomoci
Philosophical - Ethical Dimension of Social Pedagogy as Life Assistance
Anotace:
Tato bakalářská práce se snaží zprostředkovat netradiční pohled na sociální pedagogiku. V čem by měl být netradiční? Pohlíží na sociální pedagogiku nejen jako na pomáhající profesi, ale hledá něco víc. Hledá hlubší, filozoficko-etický rozměr. Zkoumá propojení a vzájemné interakce mezi filozofií, sociální pedagogikou a náboženstvím. Filozofie vnímá etiku jako jednu z nejvyšších hodnot. Vnímá to stejně …víceAbstract:
The Bachelor thesis tries to negotiate an unconventional view of the social pedagogy. What should the view be unconventional in? Not only it views the social pedagogy as an assisting profession, but it also searches something more. It searches more profound, philosophical ethical intention. It examines connection and mutual interaction between philosophy, social pedagogy and religion. Philosophy perceives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vystrčil, Josef. Filozoficko etický rozměr sociální pedagogiky jako životní pomoci. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Morální a sociální aspekt křesťanství (pohled studenta sociální pedagogiky)
Pavel POPOVSKÝ -
Přínos církve sociální pedagogice
Eva Palečková -
Výuka filozofie a etiky na gymnáziích jako prostředek k rozvoji morálního uvažování a jednání žáků
Petra Chvojková -
Etika a filozofie buddhismu
Anna JANOŠKOVÁ -
K některým problémům filozofie, etiky a společnosti v konfucianismu a taoismu
Sabina KOHOUTKOVÁ -
Poslání Občanské nauky na střední odborné škole a uplatnění výuky filozofie a etiky při utváření klíčových kompetencí
Radmila Dudková -
Etika ve filozofii Immanuela Kanta
Jaroslav HONZÁK