Eva MOTLOVÁ

Bakalářská práce

Marketing města Lovosice

Marketing of the city Lovosice
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá analýzou marketingu města Lovosice. Hlavním cílem práce je analyzovat marketingové aktivity a prostředí města. V první části je vymezen pojem marketing - jeho význam, cíle a úkoly. Jsou zde charakterizovány obecné pojmy marketingu města. Dále se práce zabývá marketingovými činnostmi města, především marketingovým plánováním, prostředím a řízením. Marketingové nástroje …více
Abstract:
My bachelor thesis is analyzing marketing of the Lovosice town. The main theme is to analyse marketing activities and the environment of that town. In the first part is defined the term Marketing - meanings of term, objectives and missions. Also we can find there description of general terms. In the next paragraph I have described Marketing functions, especially planning, environment and management …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MOTLOVÁ, Eva. Marketing města Lovosice. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing