Kateřina KYSILKOVÁ

Diplomová práce

Spotřebitelské vnímání privátních značek

Consumer perception of private label brands
Anotace:
Přestože jsou dnes privátní značky spotřebiteli poměrně dobře přijímané a jsou z velké části považovány za kvalitní, tak stále čelí různým problémům, které mohou jejich udržitelnost ohrozit. To potvrdilo hned několik autorů zabývající se spotřebitelským vnímáním privátních značek napříč různými zeměmi. Cílem práce bylo vyhodnotit postoje a vztah spotřebitelů k privátním značkám a určit faktory, které …více
Abstract:
Although private labels are now relatively well accepted by consumers and are largely considered to be of high quality, they still face various challenges that can threaten their sustainability. This has been confirmed by several authors dealing with consumer perceptions of private labels across different countries. The aim of this paper was to evaluate consumers' attitudes and relationship with private …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KYSILKOVÁ, Kateřina. Spotřebitelské vnímání privátních značek. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická