AI jako nástroj tvorby obsahového marketingu – Tomáš Jandečka, DiS. BSc (Hons)
Tomáš Jandečka, DiS. BSc (Hons)
Diplomová práce
AI jako nástroj tvorby obsahového marketingu
AI as a Tool for the Creation of Content Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití umělé inteligence (AI) jako nástroje pro tvorbu obsahového marketingu. V teoretické části jsou popsány základní principy umělé inteligence, se zaměřením na generativní AI a její aplikace v různých oblastech obsahového marketingu. Práce se věnuje dostupným nástrojům pro tvorbu textového a vizuálního obsahu pomocí generativní AI, a zkoumá výhody a nevýhody …víceAbstract:
This master’s thesis focuses on the use of Artificial Intelligence (AI) as a tool for content marketing. The theoretical part describes the basic principles of artificial intelligence, focusing on generative AI and its applications in different areas of content marketing. The thesis explores the tools available for creating text and visual content using generative AI and examines the advantages and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc.
- Oponent: Ladislav Pátík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sponzorovaný obsah na Instagramu: vliv influencera na vnímání brandu spotřebitelem
Denisa Šanderová -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Content marketing
Dominik Wünsch -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Content marketing v B2B
Michal Útlý
Název
Vložil
Vloženo
Práva