The analysis of (im)politeness in online hotel reviews – Nikola BARCUCHOVÁ
Nikola BARCUCHOVÁ
Bakalářská práce
The analysis of (im)politeness in online hotel reviews
The analysis of (im)politeness in online hotel reviews
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the language of online hotel reviews, primarily the strategies used in expressing compliments and complaints. The reviews are analyzed in terms of Brown and Levinson's politeness theory. The first chapter introduces the politeness theory and the four politeness superstrategies. The second chapter explores computer-mediated communication and online communities stemming …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovými prvky použitými v online hotelových recenzích, především strategiemi použitými pro vyjadřování spokojenosti a nespokojenosti. Recenze analyzuje podle teorie zdvořilosti Brownové a Levinsona. První kapitola se zabývá samotnou teorii zdvořilosti a vysvětluje základní strategie. Druhá kapitola představuje počítačem zprostředkovanou komunikaci a s ní spojené online …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Kováčová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARCUCHOVÁ, Nikola. The analysis of (im)politeness in online hotel reviews. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence jako nástroj komunikace s konkrétním zaměřením na oblast duševního zdraví
Gabriela Hastíková -
Trendy ve vývoji počítačem zprostředkované komunikace
Naďa Józsová -
JAZYK ELEKTRONICKÉ KOMUNIKACE
Eva MÍCHALOVÁ -
Sociální úzkostnost, online sebe-otvírání a vliv percepce kontrolovatelnosti online komunikace u uživatelů Facebooku v období vynořující se dospělosti
Zuzana Očadlíková -
Analýza vývoje aplikací pro textovou komunikaci zprostředkovanou počítačem
Filip Kratochvíl -
Sociální komunikace dneška - život "on-line"
Věra KRZAKOVÁ -
Zdvořilostní strategie a koncept tváře v DVTV z hlediska lingvistické pragmatiky
Barbora KOVALÍKOVÁ -
Rezervační systém UZ a jeho propojení na on-line rezervační portál Booking.com
Anna-Marie Bílková