Anglická matematická terminologie v kontextu metodologie CLIL se zaměřením na 1. stupeň ZŠ – Eva BERČÍKOVÁ
Eva BERČÍKOVÁ
Diplomová práce
Anglická matematická terminologie v kontextu metodologie CLIL se zaměřením na 1. stupeň ZŠ
English Mathematical Terminology with the Focus on CLIL-Based Teaching in the Primary Classroom
Anotace:
Diplomová práce se zabývá metodologií CLIL a jejím využitím v matematice na 1. stupni základní školy. Teoretická část obsahuje 12 kapitol, které se věnují teoretickým informacím o metodologii CLIL, Rámcovému vzdělávacímu programu pro základní vzdělávání a podmínkám, které jsou nezbytné pro uvedení do praxe. Obsahem praktické části je soubor pojmů česko-anglické matematické terminologie a výzkumné šetření …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on CLIL-based teaching and its application in the primary mathematics. The theoretical part consists of twelve chapters. It occupies with theoretical CLIL information, the framework educational programme for basic education and the conditions necessary for implementation of the method in place. The practical part consists of czech-english mathematical terminology and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Martina Uhlířová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERČÍKOVÁ, Eva. \textit{Anglická matematická terminologie v kontextu metodologie CLIL se zaměřením na 1. stupeň ZŠ}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/t7i6qi/.
Jak správně citovat práci
BERČÍKOVÁ, Eva. Anglická matematická terminologie v kontextu metodologie CLIL se zaměřením na 1. stupeň ZŠ. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Primární vzdělávání žáků s autismem pohledem učitelů
Jana Matušíková -
Primární vzdělávání romských žáků prizmatem asistenta pedagoga
Pavla Pokladníková -
Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
Soňa Hýblová -
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole
Petra FOUSOVÁ -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná
Název
Vložil
Vloženo
Práva