Vztah učebních úloh a obsahu výuky v přírodovědě – Lenka BIZOŇOVÁ
Lenka BIZOŇOVÁ
Diplomová práce
Vztah učebních úloh a obsahu výuky v přírodovědě
Relation of learning tasks and curriculum in primary science
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkou, jaký je ve školní praxi vztah mezi volbou učebních úloh a obsahem výuky v přírodovědě. První kapitola seznamuje s cílem přírodovědného vzdělávání, pojmy gramotnost a přírodovědná gramotnost v jejich vzájemném vztahu a vysvětluje výchozí dokumenty pro vzdělávání v České republice ? Bílá kniha, Rámcový vzdělávací program. Druhá kapitola se soustředí na obsah přírodovědného …víceAbstract:
This thesis deals with the question of what is in school practice relationship between the choice of learning tasks and content of teaching in science. The first chapter introduces the aim of science education , the concepts of literacy and scientific literacy in their relationship and explains the underlying documents for education in Czech Republic - White Paper , Framework educational program. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BIZOŇOVÁ, Lenka. Vztah učebních úloh a obsahu výuky v přírodovědě. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Keltská mytologie v díle J. R. R. Tolkiena - didaktická transformace v hodinách ČJL na střední škole.
Pavlína BALÁŠOVÁ -
Eskapismus a jeho výtvarně didaktická transformace v médiu kresby
Lucie TŮMOVÁ -
Didaktická transformace tématu Ochrana přírody v regionu školy
Klára Konečná -
Didaktické funkce nonverbálních prvků jako prostředek transformace učiva v učebnicích zeměpisu pro 2. stupeň základní školy
Tereza Labajová -
Cíle a prostředky marxistické výchovy aplikované na vysokoškolskou mládež. Případová studie zaměřená na Československý svaz mládeže na Univerzitě Palackého v Olomouci v 50. letech 20. století
Monika SUKOVÁ -
Didaktická transformace učiva praktického vyučování v oboru vzdělání Logistické a finanční služby
Jana Konečná -
Didaktická transformace tématu "globální cirkulace v atmosféře" pro žáky 2. stupně ZŠ - návrh a realizace modelového vyučování
Barbora ŠPETOVÁ -
Možnosti terénní výuky geografie v Evropsky významné lokalitě (příkladová studie v povodí Kateřinského potoka v Českém lese)
Monika CIHELKOVÁ